Slutresultatet blev 2 värvningar ett elite och ett Classic
Tack så mycket ni som valde mig!!!
Jag fick tre värvningar (två classic, ett Elite om jag räknar rätt) vilket var mer än förväntat. Tack!
Slutresultatet blev 2 värvningar ett elite och ett Classic
Tack så mycket ni som valde mig!!!
Två blev det här i September. Tack!Jag fick tre värvningar (två classic, ett Elite om jag räknar rätt) vilket var mer än förväntat. Tack!
Om det inte är för mycket jobb för dig/er så tycker jag det är ett bra systemKul att det lyckats med lite värvningar och att det spridits ut till olika personer också.
Får utvärdera detta nu och se hur vi går vidare. Eventuellt kör vi en tredje månad också med nya kriterier.
Gemene man använder nog ett vanligt Classic. Vem som helst kan ju hitta värvningslänkar här.Jag måste säga att jag är förvånad över den höga andelen Classic-kort av det som rapporterats för september (nu är det förvisso en väldigt lite sample size, men...).
Jag trodde inte att det var så vanligt att folk här skaffade Classic, och om man tittar i den gamla tråden så är det nästan bara Premium/Elite/Platinum som efterfrågas. Undrar om detta innebär att den nya tråden delvis når en lite annan målgrupp också än tidigare.
Framförallt har bottarna försvunnit. Kika på tråden för värvningar till Billhop, där de som söker värvning fortfarande rapporterar att de är förvånade över hur snabbt värvningslänkarna skickas. Man kan ju anta att bottvärvarna fortfarande håller till där. Tidigare såg det likadant ut i amexvärvningstråden.
Visst kan man bevaka en tråd och vara snabb att svara men samtidigt har man ju alla förmodligen ett liv utanför BC. Det går ju inte alltid att på 30 sekunder skicka en länk när man sitter i jobb, är med familjen, kör bil etc. Fast du kan ju så klart ändå ha rätt i vad du säger.När jag sökte värvningslänk till Premium precis innan systemet gjordes om var det många svar som trillade in inom en minut. Samtliga från välbekanta namn här, och som jag uppfattade det var det ej frågan om några bottar, utan folk som har tråden under bevakning och är snabba på att svara. Har diskuterats i andra trådar, och där är samstämmigheten relativt stor att det är tveksamt om bottar verkligen förekommer här. Känns som det har blivit något av en forummyt.
Med det sagt tycker jag också att det nya systemet verkar fungera tillfredsställande.