Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Nu verkar jag varit lite väl snabb när jag läste Era kommentarer. Ser att jag misstolkat Er totalt. Läste @jerixon att det inte fanns några dubbelsängar i Business och sen din kommentar @squeezen som syftade på radnummer och inte inläggsnummer från länkarna du postade. Döm av min förvåning då jag faktiskt bokat just rad 91 ut och 96 hem hahaha. Då är det DUBBELSÄNG!!! TACK @squeezen och @jerixon :)

Nu verkar jag varit lite väl snabb när jag läste Era kommentarer. Ser att jag misstolkat Er totalt. Läste @jerixon att det inte fanns några dubbelsängar i Business och sen din kommentar @squeezen som syftade på radnummer och inte inläggsnummer från länkarna du postade. Döm av min förvåning då jag faktiskt bokat just rad 91 ut och 96 hem hahaha. Då är det DUBBELSÄNG!!! TACK @squeezen och @jerixon :)
Ok. För i mitt fall kunde inte agenten seata där (sade det var låst för honom) och jag kan inte heller välja dem.

Edit: detta trots de står som available i expertflyer

Skärmavbild 2018-10-25 kl. 20.52.10.png

Gjorde det själv. Under manage my bookings på singaporeair.com kan du välja säte och mat.

Hur gjorde du för att välja plats? Skötte Tallinn det åt dig?

• Gilla
Reactions: Gus
Nu är nästa sommarresa bokad. Folk må tycka jag är dum i huvudet, men hittills har det fungerat utmärkt att flyga med ungarna, och framför allt när det är nattetid. Och resan till Fukuoka blir med ett Hello Kitty-flyg, så det blir äldsta dotterns överraskning.

Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: SAS - Austrian - EVA - EVA // Singapore - Singapore - SAS
Kabinklass: Plus - Business - Business - Business // Business - Business - Plus
Utresa: Umeå (UME) - Stockholm (ARN) - Wien (VIE) - [Bangkok (BKK)] - Taipei (TPE) - Fukuoka (FUK)
Hemresa: Bangkok (BKK) - Singapore (SIN) - Stockholm (ARN) - Umeå (UME)
Enkelresa eller Tur&retur: Open Jaw
Antal poäng (per person): 70 000 poäng x 3 (2 st 2-4-1)
Skatter&avgifter (per person): 3749 kr/person, utöver infant 24 kr.
Antal resenärer: 2 vuxna, 1 barn, 1 infant
När (avresans tidpunkt): Juni 2019 - Augusti 2019
Bokad: 2018-10-19

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Är det byte i Bangkok på utresan? Eller är det bara teknisk mellanlandning med bibehållet flightnummet?

Toppen