Senaste nytt

SAS Friends & Family | Boka senast 2018-OCT-22 (res mellan 2018-DEC-01 och 2019-APR-11)

vilket piss, får detta vid bokning efter steg 3 (tillval) när jag vill komma till betalning:
Visa bifogad bild 80658

när jag ringer in så säger de att de inte kan boka åt mig utan man måste göra det online via länken. haha wtf?
Nån annan med samma problem?

Kan meddela att det är samma fel även vid bokning av 2 eller fler passagerare...
Välj inte säten under bokningen. Gör det efteråt.
Så var det för mig iaf.

Välj inte säten under bokningen. Gör det efteråt.
Så var det för mig iaf.
kommer inte ens till sidan med val av säten.
I steg ett ser det ut så här i steg för steg:
Skärmavbild 2018-10-17 kl. 12.21.39.png

steg 2:
Skärmavbild 2018-10-17 kl. 12.21.56.png

steg 3 (som borde vara sittplats):
Skärmavbild 2018-10-17 kl. 12.22.08.png

oops där försvann visst ett steg. som sagt SKIT

Hittils en resa bokad, en jobbresa till Dusseldorf varav vägen dit blev VIP plus, vägen hem fanns inget vip-pris.
Eventuellt kan det bli en privat till Paris också.

Dela upp i 2 bokningar?

Jag har iaf inte haft några problem att boka för 2 personer. Tidigare FF har strulat mer för mig.

Vilket krångel det var denna gång, letade och letade utan framgång efter bra plus till USA i jul oftast med krasch och omstart som resultat.

I ren frustration gick jag in på poängbiljetter och kunde då boka business på perfekta datum till 60 000 poäng. Fantastiskt mitt i högsäsongen! Tack SAS :D:D:D

Last edited:
Jag får också systemfelet i steg 3 vid köp av 4 biljetter.

Testade att dela upp bokningen i två bokningar 2+2. Då gick det igenom!

Last edited:
Dela upp i 2 bokningar?

Jag har iaf inte haft några problem att boka för 2 personer. Tidigare FF har strulat mer för mig.

vi har bara ett guldkort i familjen, finns det inte då lite risker med att splitta bokningar?

Jag får också systemfelet i steg 3 vid köp av 4 biljetter.

Testade att dela upp bokningen i två bokningar 2+2. Då gick det igenom!

Samma kommentar som till lilydock... finns det inte risk detta blir sämre då endast jag i familjen har status?

Toppen