Senaste nytt

SAS Friends & Family | Boka senast 2018-OCT-22 (res mellan 2018-DEC-01 och 2019-APR-11)

lilydock

Medlem
En helg i Vilnius och en i London bokat. Typ 600 och 1000 spänn respektive tor (Go). Vilnius börjar bli en tradition med F&F. Tack för länken!

PS. Surt med nyår... hade räknat med St. Petersburg där (kanske optimistiskt...). Någon som hittat någon destination lämpad över nyår?

Sökandet fortsätter... Synd man är swamped i feb/mars/april annars hade ju USA/Tokyo etc. lockat...
 
Sitter på mobilen nu, så lite svårt att prova. Tittar på en mileage run med vändande plan, men den nya bokningssidan tillåter inte kortare tid än en timma mellan planen. Går det att boka från något Classic-interface som förra hösten?
 

gjohansson

Medlem
Sitter på mobilen nu, så lite svårt att prova. Tittar på en mileage run med vändande plan, men den nya bokningssidan tillåter inte kortare tid än en timma mellan planen. Går det att boka från något Classic-interface som förra hösten?
Med den danska länken hamnade jag åtminstone på Classic sidan.
 

mjulven

Medlem
Dom har blivit bättre. Inga riktigt bra deals under lovperioder denna gång dessvärre, hade hoppats på påsken. Som vanligt finns dock massa alternativ utanför om man är intresserad, vilket jag inte är denna gång.
 

Zissou

Medlem
Efter några försök lyckades jag boka Hong Kong i Plus för 7449 kr. Hade kunnat åka en dag senare och 700 kr billigare men ska springa ett lopp så det kan vara värt att komma dit lite tidigare för få en natt extra sömn tänker jag.

Om ni får felmeddelanden kan ni testa att inte välja platser när ni bokar, då funkade det för mig iaf.
 

Mr.cake

Medlem
Efter några försök lyckades jag boka Hong Kong i Plus för 7449 kr. Hade kunnat åka en dag senare och 700 kr billigare men ska springa ett lopp så det kan vara värt att komma dit lite tidigare för få en natt extra sömn tänker jag.

Om ni får felmeddelanden kan ni testa att inte välja platser när ni bokar, då funkade det för mig iaf.

Det positiva är ju att de kör på den nya tidtabellen som syncar bättre imo. Lycka till på marathonloppet, riktigt fuktigt varje gång det skall springas :p
 
Toppen