På fredag är det som är bäst för dig, det är transaktionsdatum som räknas, inte när de drar pengarna. Köper du något på torsdag kommer det med största sannolikhet bli torsdag som transaktionsdatum och du missar då detta.Trevligt! Tänkte se om jag kan pricka in ett lite större köp i utländsk valuta i samband med detta. När bör man göra köpet för att ha störst chans att få dubbla poäng? Köpet sker online om det spelar någon roll. Tänker i och med att det är över helgen så transaktionen inte hamnar på måndagen efter kampanjen. Bör man göra köpet på fredagen eller rent av redan på torsdagen? Någon som har erfarenhet från liknande situation med SAS Mastercard Premium?
brukar normalt inte vara några problem, jag har aldrig råkat ut för trubbel varken vid köp i utlandet (fysiskt på plats) eller internetköp trots att de påpekar just internetköp i mailet.Trevligt! Tänkte se om jag kan pricka in ett lite större köp i utländsk valuta i samband med detta. När bör man göra köpet för att ha störst chans att få dubbla poäng? Köpet sker online om det spelar någon roll. Tänker i och med att det är över helgen så transaktionen inte hamnar på måndagen efter kampanjen. Bör man göra köpet på fredagen eller rent av redan på torsdagen? Någon som har erfarenhet från liknande situation med SAS Mastercard Premium?
Säker på att du inte valt bort att få erbjudanden från partners?Undrar varför jag inte får dessa mail? Gäller det bara för Diamond kanske? Är EB Guld och har premium-kortet.