Senaste nytt

10 extra poäng per 100 kronor med SAS Mastercard i Juli 2018

obs

Medlem
"TAK FOR DIN TILMELDING!
Kan vara lite förvirrande när bilden säger "Swedish Krona" blandat med andra allsköns utländska valutor. Är det samma bild i det svenska utskicket?

Japp, det är samma bild. Är själv dansk i Sverige med ett svenskt MC kort och då blir det "riktigt förvirrende" för transaktioner i svenska kronor ska ju inte ge några extra poäng. Här borde det ju istället stå "Danish Krone" eller "Norwegian Krone". Men nu har SAS aldrig varit bra på detaljer så ... :rolleyes:
 

adhoc76

Medlem
Farsan lyckades med konststycket att både radera mailet och tömma papperskorgen trots resor i Europa förestående i juli. Nån som har någon idé för att få tillgång till kampanjen när mailet är borta?
 

Canadien

Medlem
Farsan lyckades med konststycket att både radera mailet och tömma papperskorgen trots resor i Europa förestående i juli. Nån som har någon idé för att få tillgång till kampanjen när mailet är borta?
Har du inte lärt honom att man alltid ska klicka på länkar i mail innan man läser dem / raderar dem :)

Kolla med diamond/guldsupporten om ni har tillgång till sådan.
 

adhoc76

Medlem
Har du inte lärt honom att man alltid ska klicka på länkar i mail innan man läser dem / raderar dem :)

Kolla med diamond/guldsupporten om ni har tillgång till sådan.

JO! Många gånger, men du vet den gamla stammen har en tendens att städa bort allt. Han har fått för sig att inkorgen ska vara i det närmaste tom. Papperskorgen lika så.
 
Farsan lyckades med konststycket att både radera mailet och tömma papperskorgen trots resor i Europa förestående i juli. Nån som har någon idé för att få tillgång till kampanjen när mailet är borta?

Det finns lite olika lösningar beroende på vad gör typ av mail han har. Vet du det? De flesta mejlservrar brukar inte ta bort mail från servern oftare än 30 dagar.
 

”...If you can't find the email in the Trash folder, this may be because you have either accidentally emptied the Trash folder or hit the “Delete Forever” button on a message that was already in the Trash folder.

If this has happened, you can send a request to the Gmail Support Team to ask it to recover these deleted messages and emails in your Gmail account. However, you should not get your hopes up as there is a very good chance that the messages have well and truly disappeared into the ether. This service is geared more towards messages that have gone missing as the result of a Gmail account being compromised.

To submit an enquiry, however, you need to go to Gmail’s missing email web page, and then fill out the form with the necessary details, such as the email address from which the emails have been deleted, whether you are currently logged in, and a short description of the problem.”

Länk till ”gmails missing emails web page”: My messages have gone missing - Gmail Help

Källa: How to recover deleted emails in Gmail | IT PRO
 

M.K

Medlem
Nu blev det svårt igen :)

Precis fått mitt Choice kort som erbjuder dubbla poäng, 40p/100:- i juli & nu alltså 30p/100:- till eurobonus utomlands. Vad ska jag välja? Kommer befinna mig mestadels utanför Sverige i Europa i Juli. Till saken hör att jag får tillbaka mitt guld med 30k poäng till sista november hos Choice.

Är EBG hos SAS och har över 400k poäng men alltid bra med fler ,och värderar dem högt till minst 10öre/p. En choise poäng kanske 7öre, inte räknat så noga.
 
Last edited:

RickardG

Medlem
Hur var det nu med den faktiska växelkursen inklusive påslag när man jämför Amex Elit och SAS Mastercard? Det skiljer 10 poäng nu i utländsk valuta, men blir det dyrköpta poäng?
 
Toppen