Wendestam skrev:14041, gick med år 2000.Skulle förvåna mig mycket om det är antalet, men om löpnumret börjar från 10000 låter det mer rimligt.Klicka för att utvidga...
Wendestam skrev:14041, gick med år 2000.Skulle förvåna mig mycket om det är antalet, men om löpnumret börjar från 10000 låter det mer rimligt.Klicka för att utvidga...
Du kan ju även flyga in högre nivå...AABack2ARN skrev:Idag kom så ett fysiskt guldkort från SAS. Jag måste säga att jag blev lite förvånad över att det är expiration date 06-19 på det kortet trots att jag numer har fått Lifetime Gold. Trodde nog att SAS skulle sätta ett datum några år bort i tiden i alla fall för att slippa skicka ut nya kort varje år...Men, men... Det kanske inte systemen klarar av ännuKlicka för att utvidga...
Personen verkar ha glömt siffran (lade till den som det borde stå..).FFlash skrev:jag kan säga att du per idag har kvalificerat dig för EuroBonus Gold 7 år i följd.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Är det någon av er som fått Lifetime Gold som har haft något år kvalificerat med hjälp av kreditkort ( amex / mc )? Finns risk att jag i framtiden missar Diamond ( hemska tanke )Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Är det någon av er som fått Lifetime Gold som har haft något år kvalificerat med hjälp av kreditkort ( amex / mc )? Finns risk att jag i framtiden missar Diamond ( hemska tanke )Klicka för att utvidga...
SAS Mastercard Premium & Amex Elite får man statusgrundandepoäng enligt vilkor.Alf skrev:Poäng från kreditkort, bilhyra, hotell kvalificerar väl inte till Gold. Jag har inte ens fått Lifetime Gold trots att jag flugit ihop poängen. De gånger man fått dubbla poäng pga av kampanjer har dessa extra poäng inte räknats in i underlaget för Lifetime Gold.Klicka för att utvidga...