aldrighemma
Medlem
Kan förmodligen gästa en i alla fall... Vilken tid tänkte ni?Hur såg det ut med gästning till Pontus imorgon? Vi är 2st EBG are som ville testa![]()
Kan förmodligen gästa en i alla fall... Vilken tid tänkte ni?Hur såg det ut med gästning till Pontus imorgon? Vi är 2st EBG are som ville testa![]()
Om jag förstått det rätt så funkar det inte med Amex Elite? Så jag håller mig till guld-loungen.Hur såg det ut med gästning till Pontus imorgon? Vi är 2st EBG are som ville testa![]()
Vi åker nog strax innan kl11 från Solna (har 3 platser kvar i bilen, 2 om man vill åka bekvämt). Reser i sällskap så en gästning baseras på att den andra lyckas få till gästning.Kan förmodligen gästa en i alla fall... Vilken tid tänkte ni?
Exakt. Fick kalla handen sist så Platinum krävs.Om jag förstått det rätt så funkar det inte med Amex Elite? Så jag håller mig till guld-loungen.
Har lite möten på förmiddagen så just nu ser det ut som ankomst Arlanda kl1130 senast.Vilken tid ungefär dyker ni upp på Arlanda?
Vi dyker upp vid 10-rycket!Vilken tid ungefär dyker ni upp på Arlanda?
Respekt!Jag ankommer runt 07 med Flixbus från Göteborg. Tyckte inte 22h i ett trångt säte räcker, så hittade 8h till.![]()