Senaste nytt

Avis (10k poängkampanjen) - hur många bokningar har ni gjort?

Kvällsummering baserad på de 43 personer som snällt har delat med sig av sina bokningar:

Antal bokningar: 835
Antal Eurobonuspoäng som ska delas ut om alla bokningar utförs: 8 350 000
Antal bokningar per person i snitt: 19,5

Uppskattat antal bokningar som kommer genomföras (min beräkning baserad på era kommentarer): 726

Galet egentligen :D
Galet är ordet, lika galet som när posten var tvungen att leverera mängder av linsvätska i individuella försändelser till vissa beställare :)

8 st bokningar, varav 6 st "onödiga" helghyror i Sverige och 2 st veckobokningar i USA.
1 helghyra genomförd än så länge och jag väntar på att få in poängen.

8 st bokningar, varav 6 st "onödiga" helghyror i Sverige och 2 st veckobokningar i USA.
1 helghyra genomförd än så länge och jag väntar på att få in poängen.
De där veckobokningarna, blev de verkligen prisvärda? När jag kollade på att byta en vecka Sixt mot en vecka AVIS-10k-kampanjdyrtpris så blev det 3k SEK versus 5.5kSEK för en Suburban. D v s billigare att köpa de 10k poängen för 2000 från SAS än att köra AVIS.

De där veckobokningarna, blev de verkligen prisvärda? När jag kollade på att byta en vecka Sixt mot en vecka AVIS-10k-kampanjdyrtpris så blev det 3k SEK versus 5.5kSEK för en Suburban. D v s billigare att köpa de 10k poängen för 2000 från SAS än att köra AVIS.
Jämförde också mot Sixt vid bokning, har för mig priserna var snarlika. Kollade vad Sixt tar nu och då ligger de ca 500 kr över min bokning på Avis. Kommer betala 1.700 kr för bokningsklass stor i 5 dagar i SFO.

Bara 3 på 10k kampanjen och nu 3 till på 5k som passar mig bättre :)
Naturligtvis behov av alla.... Orkar inte med en massa stök!

Toppen