Jeg kendte den gamle lounge og holdt faktisk meget af den. Den nye er meget fin (tak for gode billeder!) men virker noget steril? Den synes totalt blottet for Sydhavs-kunst der i min optik er særdeles smuk, simpel, og opløftende...og vil give ethvert rum liv og varme?Tommy skrev:Hälsningar från Fijiairways lounge i NadiVi har väntat 2 år p att den nya loungen ska bli klar och här är den. Ett fantastisk lyft med trevlig och personlig personal.Klicka för att utvidga...
Ja den gamla hade charm men blev lite liten med tiden och den sen under 2 år tillfälliga var inte kul alls.pep skrev:Jeg kendte den gamle lounge og holdt faktisk meget af den. Den nye er meget fin (tak for gode billeder!) men virker noget steril? Den synes totalt blottet for Sydhavs-kunst der i min optik er særdeles smuk, simpel, og opløftende...og vil give ethvert rum liv og varme?Klicka för att utvidga...
Q-credits?pep skrev:og giver mig masser af Q-credits til QR FFP. Jeg giver 287 USD t/r i business og nyder dagen og loungerne på vejen. Næsten som en stjålet feriedag på vej til arbejde. Livet er en fest..Klicka för att utvidga...
pep skrev:Sidder i Golden Regional i Main Terminal her på KLIA.Klicka för att utvidga...
stadig!trekker skrev:Hej från SAS Gold Arlanda, första besöket som nygammal EBG. Avrundar räkmackan från Pontus med en whiskey, saknar single malten som fanns sist jag var här.Visa bifogad bild 71236Klicka för att utvidga...
Blir nästan 3 timmar på svensk mark ju!squeezen skrev:stadig!Det var en snabb visitKlicka för att utvidga...