Senaste nytt

Kompensation för icke fungerande WiFi ombord på longhaul?

Jag åkte med Qatar för en vecka sedan! Wifi sög vilket jag påpeka men jag tror många andra flygbolag har samma problem! Dock åkte jag orosländerna ! Vilket förmodlingen nätet är inte lika utvecklad bla! Tror jag pröjsade 15 dollar sammanlagt! 5dollar för 20MB el 30! komm ej ihåg! Men för 15dollar kunde jag ladda upp 4-5 matbilder från flyget på facebook! Dåligt

Attachments

• E11FF220-2AD6-4DCC-B75A-2342A2426763.png
    E11FF220-2AD6-4DCC-B75A-2342A2426763.png
    163,3 KB · Visningar: 347
Tror jag pröjsade 15 dollar sammanlagt! 5dollar för 20MB el 30! komm ej ihåg! Men för 15dollar kunde jag ladda upp 4-5 matbilder från flyget på facebook! Dåligt
Vad tyckte du var dåligt? Du visste ju hur mycket data du köpte, så det kan ju knappast komma som en stor överraskning att det inte räckte jättelångt...

Den data stämmer ju inte.. Först och främst gick det så trögt att det tog extra länge ladda upp bilder! Hon sa att man kunde nollställa (Trycka på nån knapp) wifi på planet för det skulle bli bättre tolka jag det som ! Till slut gav jag upp! Trots surf kvar! Nu gick det inte ladda upp nån bild överhuvudtaget! Kändes som dom har koll på vad man gör på nätet!! (fick bara en sådan känsla) va ju bara lite matbilder.

På sk945 i tisdags ropade kaptenen ut att wifi var trasigt på planet o nere hela resan. Mailade in klagomål och idag fick jag och frugan 3000 p per person. Vi satt i C-klass. Lite snålt kan jag tycka men oas är väl vi här ganska bortskämda med poäng upp till 10000.. Verkar vara helt beroende på vem som sköter ärendet..
Står man på sig går det säkert att få fina poäng. Sedan tror jag säkert att dem tittar till resehistorik och ser till att hålla trogna kunder nöjdare i denna typen av fall genom att ge högre poäng som kompensation.

På SK997 i början av december ropade kaptenen ut att WIFI var trasigt på planet och nere hela resan. Jag mailade cc och idag fick jag 7000 p. Jag satt i C och är diamond.

Ingen av oss fick gång internet här om dagen på SAS Los Angeles - Arlanda, personalen kunde inte hjälpa oss.
Mar mailat ett klagomål, ska bli kul och se om det blir nått i ersättning, 4 personer i Plus, en Diamond, en Guld och två basic.

Lär inte kunna toppa förra gångens ersättning...

Ingen av oss fick gång internet här om dagen på SAS Los Angeles - Arlanda, personalen kunde inte hjälpa oss.
Mar mailat ett klagomål, ska bli kul och se om det blir nått i ersättning, 4 personer i Plus, en Diamond, en Guld och två basic.

Lär inte kunna toppa förra gångens ersättning...

Menar du att man kan förvänta sej olika kompensation beroende på status?

Menar du att man kan förvänta sej olika kompensation beroende på status?
Snarare att det är random vad man får för ersättning beroende på vem som handlägger. Det verkar finnas en lista som de ska gå efter, men att det ändå kan diffa åt båda håll av väldigt oklara anledningar.

Toppen