Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Många har haft synpunkt på att jag borde sitta bakom galler, på Doubletree Amsterdam Centralstation rum 919 var det nära
3FEC1CBF-0648-4E59-A8FF-F019A4778CC4.jpeg

Har aldrig sett något liknande, gallret skakade inte av mig utan den kraftiga vinden gjorde det.
Upptäckte efter någon timme, vid belysningspanelen så fanns det en ”knapp” där man kunde styra gallret, det skakade fortfarande av vinden.
60653E4D-086C-4D18-A56C-C9AB795B1E56.jpeg

Idag har vi skickat hem mor och far till Norge, samt brorsan tillbaka till Kapstaden där han tänkte hänga 5 dagar till.

Föll för The Oyster Box här i Umhlanga vår sista natt. Var nere och pratade med receptionen under veckan och bokade deras ”bakfika” eller skall vi säga ”Verandan” för vår sista gemensamma middag igår. Bokade via Orbitz det som var sista rummet då Miles & More Hotels inte ville ha mina stålar och hotellet själv bara hade ett gigantiskt ”Family Room” kvar. Frågade snällt igår efter middagen om vi kunde komma ner tidigt och käka frukost här. Inga problem.

När vi kom runt 08.30 i morse var inte rummet klart, men till min stora glädje fick vi detta massiva familjerum med två våningar och spektakulära vyer utöver Det Indiska Oceanen

98fe55e4aa472c26d027475b99dbb2f7.jpg

Toppen