- Steffo Thörnkvist från Paris, kanske 10 år sedan. Han läste en pocket under resan, som han sedan slängde i tidningsåtervinningen vid framkomsten till ARN. Den plockade undertecknad upp och läste på min anslutning.
- Peter Harrysson till Venedig om jag minns rätt, 7-8 år sedan. Någonstans i Italien i alla fall. Jag bad honom sjunga en trudelutt, men han nekade.
- Kungen och Silvia ARN till EWR för ca ett halvår sedan. Vi fick stå och vänta tills de hade klivit in i sina kolsvarta SUV's på plattan. Åkte själv inte i C, men hade jag gjort det så hade jag kunnat tänka mig och gå fram till Kungen och säga nåt i stil med: "Tjenare Kungen, får man bjuda på en grogg?" Och kanske: "Kul bok du har skrivit, den var bra".
- Börje Salming ARN - LLA för minst 15 år sedan. Det var strax efter han lagt av, och jag satt raden framför, och han pratade om hyllningarna han fått.
- Camilla Läckberg EWR-CPH (eller ev. ARN) för kanske ett år sedan. Hon försökte sätta sig bredvid mig i Loungen på EWR, men just som jag började göra plats genom att plocka bort kavaj och handbagage så fick hon syn på en ledig plats längre bort.
- Marcus Wallenberg ORD-CPH för ett år sedan ca. Hade en konstig svart tagg på väskan, vilket jag nu insett vad det var...
- Banarne, Janne Schaffer, Anders Bagge, Hon i äntligen hemma med jättekrullet.