Senaste nytt

Inofficiell BC träff Boston 17-20/5 2018

Nu kan det vara bra tid att köpa biljetter om man vill hänga på. 4000 tor från CPH ser jag. :)

Jag flyger nu 17:e med direktkärran från Köpenhamn. Sedan tillbaka den 20:e. Till och från Köpenhamn blir det tåg för att från Stockholm blev det 2000 kr dyrare att flyga. Jag hoppas nu att ni andra hoppar på! :)

Last edited:
Det är alldeles för lugnt i den här tråden! Dollarn sjunker som en sten säger de som vet. Samtidigt som besökssiffrorna till USA sjunker lika snabbt. Det innebär bra deals! Perfekt att åka på en vårtur!

Det är alldeles för lugnt i den här tråden! Dollarn sjunker som en sten säger de som vet. Samtidigt som besökssiffrorna till USA sjunker lika snabbt. Det innebär bra deals! Perfekt att åka på en vårtur!
Tror inte så många är intresserade att åka ekonomi long haul där skon klämmer.
Om det vore en dunderkampanj i affärsklass eller i första klass så kanske intresset varit hetare.
Personligen så skulle jag vilja ha betalt för att sitta i ekonomi :)

Tror inte så många är intresserade att åka ekonomi long haul där skon klämmer.
Om det vore en dunderkampanj i affärsklass eller i första klass så kanske intresset varit hetare.
Personligen så skulle jag vilja ha betalt för att sitta i ekonomi :)

Ekonomi var ju inget problem när vi åkte till Hong Kong innan jul ett helt gäng. Dessutom så finns det ju andra klasser på samma flygplan och andra resvägar om man hellre skulle vilja använda annat bolag.

Jag hoppar, har bokat av min bonusbiljett. Nytt jobb och får inte ihop det. Prioriterar en del andra resor. Ät hummer för mig med :)

Sökte på Kayak
Ut 17/5
Hem 20/5

Kortaste resan
88eefef94b74c47a6170a3ab6d2bbf44.jpg

Billigaste
5640376e09b6bedbd487940474887bd1.jpg

Billigaste *A (som i denna sökning råkade vara SAS)
0ad0baabb73eea3766f5cfb6d6f5f0ee.jpg

Om någon vill använda lite poäng.
Det finns en stol i C på CPH-BOS den 17:e och 6 stolar den 20:e på hemvägen

Antar att enda stolen dit försvinner strax.. ;)

Finns intresse.
Har tänkt jag skall landa ett projekt som har en del strax utanför Boston.
Då passar datumen ovan väldigt bra.

Får fokusera lite extra på att signa dealen om några veckor :)

Toppen