richard87
Medlem
Nu är äntligen de 190K poängen uppnådda och en 241 ligger och väntar. Drömmen är som för de flesta andra att få pröva på LH First.
Jag har länge haft Argentina som ett drömresmål och tänkte därför försöka få till en resa dit. Både på grund av lång flygtid och enligt min uppfattning inte lika hård konkurrens som destinationer i USA.
Planen var att kunna boka in två biljetter i business redan nu för avresa vår eller höst 2018, för att sedan nära avresedatum kunna boka om av- och/eller utresa till first.
Har inget emot att se Sydamerika landledes, därav kan jag tänka mig utresa till både Argentina samt delar av södra Brasilien (Rio eller Sao Paolo) för att sedan ta buss.
Vet för lite om Lufthansas schema för businessbiljetter, tillgänglighet och datum för släpp och känner att jag behöver hjälp.
Jag har länge haft Argentina som ett drömresmål och tänkte därför försöka få till en resa dit. Både på grund av lång flygtid och enligt min uppfattning inte lika hård konkurrens som destinationer i USA.
Planen var att kunna boka in två biljetter i business redan nu för avresa vår eller höst 2018, för att sedan nära avresedatum kunna boka om av- och/eller utresa till first.
Har inget emot att se Sydamerika landledes, därav kan jag tänka mig utresa till både Argentina samt delar av södra Brasilien (Rio eller Sao Paolo) för att sedan ta buss.
Vet för lite om Lufthansas schema för businessbiljetter, tillgänglighet och datum för släpp och känner att jag behöver hjälp.
- Varifrån vill du börja din resa? ARN
- Var är din destination? Buenos Aires, Rio de Janeiro eller Sao Paolo. Hemresa från valfri av dessa.
- När vill/behöver du resa ut? Vår eller höst 2018
- När vill/behöver du komma hem? N/A
- Hur länge vill du vara borta? 14 dagar för att kunna resta first ut och hem
- Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
- I vilken kabinklass? First, men vill boka business nu för att ha resan säkrad.
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance
- Vad är din budget? (per person) 190K eurobonus + 241
- Vad är det viktigaste för dig? Att fluga lufthansa
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Kan tänka mig en layover på kul flygplats i sydamerika om ej direkt till destination finns.