Fungerar, gjorde både åt mig och min far. Senaste idag.PhNi skrev:kom över inläggen nu om detta, lite sen på pucken så klart. Någon som vet om detta fungerar ännu?Klicka för att utvidga...
Kopierade du in länken som finns i första inlägget? Samt bytte ut endast ditt nummer och namn?PhNi skrev:okej! ja fick dock upp felmeddelandet "There is something wrong with your EuroBonus number." någon som vet eller har fått det själva och vet vad som är fel?Klicka för att utvidga...
PhNi skrev:okej! ja fick dock upp felmeddelandet "There is something wrong with your EuroBonus number." någon som vet eller har fått det själva och vet vad som är fel?Klicka för att utvidga...
De kom in direkt både för mig och min mor.intressenten skrev:hmm. gjorde detta igår men ännu inga poäng, har dom kommit in direkt för er alla?Klicka för att utvidga...
Min mor heter Åsa och skrev med Å. Det fungerade iaf.intressenten skrev:hmm, kanske var för att mitt efternamn har ett Ö i sig, jag skrev det som OE, får prova med O ikväll då...Klicka för att utvidga...
FredLind skrev:Jag tycker mig också minnas ha gjort testet någon gång för länge sedan. Fick nu 200+200=400 poäng.Klicka för att utvidga...
Lagerman skrev:Testade nyss. Får bara 403 forbiddenKlicka för att utvidga...