Senaste nytt

Etihad Apartments. Är det värt pengarna

mischadee

Medlem
Hej

Är väldigt sugen men undrar lite vad ni tycker. Har hittat via London till Abu Dhabi Business dit och First hem med A380. Priset landar på 25 000. Jag är beredd att lägga lika mycket på Singapore Business till Melbourne men jag reste med dem till Auckland i våras och vart inte jättebortskämd med lyx tycker jag. Apartments och loungen i Abu Dhabi ska ju vara väldigt bra har jag hört. Är inte egentligen i behov av de extra poängen heller så det är ingen faktor. Vad tycker ni. Är det värt det? Eller är jag tokig som ens tänker tanken?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

mischadee

Medlem

Jodå det har jag gjort så jag vet väldigt mycket om vad som ingår och hur det är. Nu tänkte jag mer hur ni skulle tänka om inte Eurobonuspoäng är en faktor? Är det för dyrt för vad man får? Hur resonerar ni?
 

Dr. Miles

Expert
Dyrt/billigt är personligt så jag kan inte hjälpa på den biten, men priset 25.000 (om det är i SEK) för London-Abu Dhabi T/R en väg i Business, en väg i First tycker jag lite dyrt.
 

mischadee

Medlem
Jo det är lite saftigt. För att förtydliga. Priset är från Stockholm med SAS Plus till och från London. Man kan även få via Paris och då är det Air France Business i Europa som gäller. Blir lite billigare också.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

MrDollar

Medlem
Tycker det är högst personligt om man tycker det är värt det eller inte.

Jag personligen skulle inte ens betala 1000kr för att flyga med Etihad och deras First eller annan klass.
 

jsn

Medlem
Om du tvekar - kör på det! För det mesta blir du nöjd med valet, annars en upplevelse rikare.
Men om du inte kör på det så kommer du undra, och förmodligen gräma dig, resten av ditt liv huruvida det hade varit värt att göra det eller inte.
 
Last edited:
Toppen