Hoppas det inte skapar problem imorgon när jag flyger 06:30 från UME och sedan skall vidare till GOT...Dags igen;
"Due to system maintenance EuroBonus related functionality will not be aviable between 05:00-07:00 CET Wed 27 Sep."
Jag tror inte att en uppdatering av Eurobonus-funktionaliteten skapar problem för dig när du ska flyga.Hoppas det inte skapar problem imorgon när jag flyger 06:30 från UME och sedan skall vidare till GOT...
Det tror jag också men är inte sugen på strul kl 06:30 morgonen... vill ha min frukost när jag landar på Arlanda i lugn och roJag tror inte att en uppdatering av Eurobonus-funktionaliteten skapar problem för dig när du ska flyga.
Det enda strul jag kan komma på kopplat till detta är att dina poäng efter flygningen inte registreras som de skaDet tror jag också men är inte sugen på strul kl 06:30 morgonen... vill ha min frukost när jag landar på Arlanda i lugn och ro![]()
Man kan tycka det...Är inte 5-7 på morgonen en ganska dum tid? Förvisso beroende på vad som påverkas. Det är ju precis då ett ganska stort antal resenärer påbörjar sina resor och kanske i synnerhet sådana som har Eurobonus-konton...
Det innebär att det är dagtid och vanlig arbetstid för de som ska utföra jobbet. Billigare.Är inte 5-7 på morgonen en ganska dum tid? Förvisso beroende på vad som påverkas. Det är ju precis då ett ganska stort antal resenärer påbörjar sina resor och kanske i synnerhet sådana som har Eurobonus-konton...