Senaste nytt

Till Kalifornien via Asien i förstaklass

Kul rapport ser riktigt trevligt ut

Hur är Hilton Narita, finns det något därikring att göra, funderar på att stanna där en natt för att spara lite hilton poäng men om det är öde kring hotellet så kanske det är bättre att åka in till stan direkt, vill egentligen bara ha bra utval på lokala restauranger och promenera omkring lite grand, vi anländer Narita och 3 dagar senare flyger ut från Haneda.

Underbart! Åkte du nyligen? Var det inte svårt att ändra i en bokning som var bokad då allt var möjligt?

Jag har för mig att det är runt 85 olika whiskeysorter, men kan ha räknat fel.

Tack för en trevlig rapport. Bara för att fortsätta att anmärka på de små oväsentliga detaljerna så tycker jag att Lufthansas caviarservering ser bättre ut. Jag föredrar att caviaren är upplagd på en tallrik.
Men, @Impendill, var i all världen är den kylda vodkan som är en huvudingrediens till rätten?

Underbart! Åkte du nyligen? Var det inte svårt att ändra i en bokning som var bokad då allt var möjligt?

Jag har för mig att det är runt 85 olika whiskeysorter, men kan ha räknat fel.

Nej, faktiskt inte. De sa bara att det inte går att flyga så längre.
Däremot var det trixigt att få till Lufthansa på hemvägen. De ville bara släppa en plats till oss trots att Tallin såg två när de inte öppnade min bokning.

Tack för en trevlig rapport. Bara för att fortsätta att anmärka på de små oväsentliga detaljerna så tycker jag att Lufthansas caviarservering ser bättre ut. Jag föredrar att caviaren är upplagd på en tallrik.
Men, @Impendill, var i all världen är den kylda vodkan som är en huvudingrediens till rätten?

Du har rätt, den försvann ur bild ;)
Faktum är att jag bara drack den på utvägen på LH. Men jag klarade knappt av att få ner den i kombination med all annan alkohol.

På THAI brukar jag alltid ta en dubbeldestilerad stolichnaya. Jag tycker helt enkelt att den är godare än den LH serverar.

Toppen