M@GNÜS
Medlem
Det beror ju på att man går ner i Accra en stund och hänger där i 45 minuter...Enl. TAP tar flighten 8,5 tim. Jag avstår gärna, trots att det är en dagflight....![]()
Det beror ju på att man går ner i Accra en stund och hänger där i 45 minuter...Enl. TAP tar flighten 8,5 tim. Jag avstår gärna, trots att det är en dagflight....![]()
Enl. TAP tar flighten 8,5 tim. Jag avstår gärna, trots att det är en dagflight....![]()
Man ska ju hem också, den flighten är på natten. Och då blir det inte roligare med ett stopp...Det beror ju på att man går ner i Accra en stund och hänger där i 45 minuter...
Såg på mitt problem leg (OSL-LIS) som jag fick ekonomi (Y)trots JDKEXI0D. När TAP fixat att jag fick business på sträckan glömde jag att titta på bokningsklass och i dag såg jag att jag fått Z dvs på dessa 4 leg till t/r OSL-LIS-BOS har jag Z,J,J och J.
Som tur är krediteras jag 200% till EB också på Z.
Visa bifogad bild 62818
Helt rätt av dig, men som Jacob Österberg påpekade så är hemflighten på natten så jag avstår. Kalla mig gärna bekväm men...Det beror ju på att man går ner i Accra en stund och hänger där i 45 minuter...
Eller för de som behöver anslutning till London för Afrika-dealen! London finns med som erbjudande också.Finns såklart en egen tråd för nuvarande poäng-rabatt hos SAS, men i det fall att någon kommer missa det så vill jag ge en;
Heads Up tills alla som gjort en bokning för perioden 1 sep-16 dec, och är i behov av anknytning till Köpenhamn eller Oslo (speciellt om man behöver inrikes connection) att säkra upp med en award-bokning snarast möjligt (boka senast 16/4).
EuroBonus-poängrabatt - SAS