Finfin deal!ARN-LAX ToR bokat. 3685 kr SAS GO känns ju som en OK deal.
Blir första turen i GO med SAS nya kabin. Lounge, Fast Track och boarding är fixat med EBG men tar gärna emot tips på hur jag får bästa trivsel och komfort under 10-11h i GO.
Boka nödutgång eller första raden så har du enormt benutrymme, bästa komforten.ARN-LAX ToR bokat. 3685 kr SAS GO känns ju som en OK deal.
Blir första turen i GO med SAS nya kabin. Lounge, Fast Track och boarding är fixat med EBG men tar gärna emot tips på hur jag får bästa trivsel och komfort under 10-11h i GO.
Hoppas du har rätt! Spanat in Arlanda-Linate i Plus för 1541:- t o r men kompisen kan inte boka än tyvärr (målet är 7 skiddagar i Canazei).Stor risk det blir förlängning eftersom norskens rea pågår till 4 september
Hoppas du har rätt! Spanat in Arlanda-Linate i Plus för 1541:- t o r men kompisen kan inte boka än tyvärr (målet är 7 skiddagar i Canazei).
Njaa, i framtiden i bästa fall. Blir lite annan budget och dessutom har andra kompisar redan bokat via ett charterbolag så ett liitet syfte var också att visa att man får mer och bättre genom att boka själv..Nej det hade jag inte, ta skiddagarna i USA eller Japan istället.
Travelers think Plus - SAS
Visa bifogad bild 66707