Senaste nytt

1 Miljon Billiga resor! Boka senast 24 augusti 2017, res till 31/5 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
ARN-LAX ToR bokat. 3685 kr SAS GO känns ju som en OK deal.

Blir första turen i GO med SAS nya kabin. Lounge, Fast Track och boarding är fixat med EBG men tar gärna emot tips på hur jag får bästa trivsel och komfort under 10-11h i GO.

ARN-LAX ToR bokat. 3685 kr SAS GO känns ju som en OK deal.

Blir första turen i GO med SAS nya kabin. Lounge, Fast Track och boarding är fixat med EBG men tar gärna emot tips på hur jag får bästa trivsel och komfort under 10-11h i GO.
Finfin deal!

Tips1 för trivsel och komfort : plusgrade till Plus eller Business
Tips2 för trivsel: Harahorn gin från serveringsvagnen. Kan även hjälpa till med komforten ;)

Förutom det är det nog bara at "sip it up". Well, en god bok, bekväma kläder och ett par brusreducerande hörlurar med valfri ljudkälla är väl en bra kombo i baspaketet för longhaul Go.

Blev en Malta-resa i vår. SAS och Air Malta via AMS på utresan(i Go). Hemresan direkt med SAS i Plus. Blir en plusgrade på sträckan ARN-AMS. Som Eurobonus Member/Silver är det guld(pun intended) värt med fast track i morgonrusningen på Arlanda.
2950kr/pers (ingen aning hur det står sig mot priset i vanliga fall?)

Mitt medlemsår går ut sista september så det blev två sistaminuten bokningar för att komma över gränsen för återkvalificering. Först Arlanda - Skellefteå i plus med vändande flyg för 1098:- den 20:e september och sedan en dagstur till Hamburg via Oslo och sedan tillbaka via Köpenhamn för 2288:- i plus den 26:e september.

Tydligen rest för mycket med andra bolag detta medlemsår men skönt att det nu löser sig till en rimlig peng. Jag får se till att få EB poäng på minst en av de mer långväga destinationerna, som jag alltid gjort tidigare, framöver då jag aldrig behövt slösa två dagar (och pengar) tidigare.

Är det någon annan som MR:ar dessa datum kanske vi ses då :)

Hoppas du har rätt! Spanat in Arlanda-Linate i Plus för 1541:- t o r men kompisen kan inte boka än tyvärr (målet är 7 skiddagar i Canazei).

Nej det hade jag inte, ta skiddagarna i USA eller Japan istället.

Travelers think Plus - SAS

Skidor.jpg

Nej det hade jag inte, ta skiddagarna i USA eller Japan istället.

Travelers think Plus - SAS

Visa bifogad bild 66707
Njaa, i framtiden i bästa fall. Blir lite annan budget och dessutom har andra kompisar redan bokat via ett charterbolag så ett liitet syfte var också att visa att man får mer och bättre genom att boka själv..:rolleyes:

Priset är iofs fortfarande 1541:- men risken är väl att det justeras under dagen. Får hoppas att vi kan boka på Friends&Family om någon månad.:cool:

Jag bokade tre resor igår d 24 augusti 2017 under kampanjen, och nu idag d 25 är priset i stort sett detsamma. Priser nedan för exakt samma avgångar, Plus Saver, priset d 25 inom parenteser.

Aten (november) CPH/ATH/CPH – 2.048 SEK (2.051 SEK)
Amsterdam (januari) CPH/AMS/CPH – 1.902 SEK (1.901 SEK)
Malaga (februari) CPH/AGP/ARN/CPH – 2.878 SEK (2.875 SEK)

Rent språkligt utesluter "billiga priser" under kampanjen inte att priserna är lika billiga eller billigare utanför kampanjen, men det är vilseledande marknadsföring.

Fult av SAS.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen