Denna gäller till 29 oktober om jag kommer ihåg rätt, står på Amex hemsida om man vill dubbelkolla.Och vet nån hur länge en sån här kampanj brukar finnas. Vill teckna den i november...
Ja både huvudkort och extrakort kommer in i Pontus loungen och båda får ta en gästKan min sambo söka detta erbjudande om Platinum och jag som extrakortsinnehavare komma in själv i Pontus?
Behöver man visa boardingkort tillsammans med kortet?Ja både huvudkort och extrakort kommer in i Pontus loungen och båda får ta en gäst
Har inte behövd det så långt. Kommer inte till piren där lougen ligger utan boardingkort. Man måste genom säkerhetskontrollen först.Behöver man visa boardingkort tillsammans med kortet?
Yes såklart men jobbar man som crew eller på airside har man inget boardingkort...Har inte behövd det så långt. Kommer inte till piren där lougen ligger utan boardingkort. Man måste genom säkerhetskontrollen först.
Yes såklart men jobbar man som crew eller på airside har man inget boardingkort...
Tror och hoppas att folk inte missbrukar denna förmån för då lär den försvinna illa kvickt eller ändras och bli mindre fördelaktig för alla.Spännande glitch! Bra med gratis lunch varje dag om man arbetar på flygplatsen. Det finns säkert något i det finstilta om att det bara gäller resenärer...