Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska boka en resa med min voucher på SAS underbart fina och funktionella nya hemsida. Innan jag lyckas hitta den smala raden längst upp så är liten där det står "Kampanjer finns tillgängliga Läs mer" tog det evigheter. Där finns en voucher, men det står inget om giltigheten. Jag borde ha en voucher från ifjol och en från i år. Jag antar att det inte går att se giltigheten på vouchern man använder?

Attachments

• Skärmavbild 2017-08-11 kl. 18.14.44.png
    Skärmavbild 2017-08-11 kl. 18.14.44.png
    96 KB · Visningar: 280
Jag ska boka en resa med min voucher på SAS underbart fina och funktionella nya hemsida. Innan jag lyckas hitta den smala raden längst upp så är liten där det står "Kampanjer finns tillgängliga Läs mer" tog det evigheter. Där finns en voucher, men det står inget om giltigheten. Jag borde ha en voucher från ifjol och en från i år. Jag antar att det inte går att se giltigheten på vouchern man använder?
Nej, tyvärr inte det.
Enda sättet att kolla giltighetstiden av Amex voucher är att ringa till Tallinn och fråga.

Nä, du kan boka 4 pax och använda två vouchers på en bokning t ex

Det som förvirrar mig är om det är 50% rabatt eller om det är 2 för 1 tror jag? Försökte läsa det finstilta på Amex hemsida i går men blev inte klokare. Men på dig låter det som att det verkligen är 2 för 1. Det jag egentligen vill veta är om jag kan applicera två vouchers på en bokning med 2 personer.

Det som förvirrar mig är om det är 50% rabatt eller om det är 2 för 1 tror jag? Försökte läsa det finstilta på Amex hemsida i går men blev inte klokare. Men på dig låter det som att det verkligen är 2 för 1. Det jag egentligen vill veta är om jag kan applicera två vouchers på en bokning med 2 personer.
Nej det kan du inte. Däremot kan du ju boka 2 enkelresor och således applicera 2st vouchers. Dock går ju poångpriset upp lite på enkelresor

Skulle föreslå att du läser första inlägget i denna tråd som svarar på din första fråga i alla fall. Rabatten på 50% gäller för upp till 2 personer så den funkar för både en och två personer.
Du kan dock inte kombinera en voucher med annan kampanj eller applicera mer än en voucher för upp till 2 personer.

Hur hade du velat boka och betala menar du? Ge något exempel så kan vi reda ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen