Precis samma för mig, betydligt svårare att knäcka den nöten!När jag skaffade Elite-kortet trodde jag det skulle bli svårt att nå upp till en andra kupong, nu i juni om min andra för det här året. Problemet är istället att hinna åka iväg på alla bonusresor ...
Precis samma för mig, betydligt svårare att knäcka den nöten!
Jag funderade även jag på Elite, skulle nog precis kunna nå gränsen för 2st vouchers. Dock så skulle det inte vara till någon nytta då jag knappast kommer få ihop tillräckligt med poäng för att utnyttja båda vouchers till riktigt fina resor.När jag skaffade Elite-kortet trodde jag det skulle bli svårt att nå upp till en andra kupong, nu i juni om min andra för det här året. Problemet är istället att hinna åka iväg på alla bonusresor ...
Jag skulle ringa dem istället för att mailaPå min studentbudget kommer jag tyvärr inte nå upp till 150 000 kronor för 2-4-1. Ligger för närvarande på en spend strax över 80k.
Är det möjligt för mig att byta till Classic? I så fall gäller ju 100 000 kr för 2-4-1, iofs bara för SAS-flyg, men tar hellre det än ingen kupong öht. Någon som testat? Har mailat amex, men kanske kan få snabbare svar här![]()