Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Ja. På Radisson Blu Scandinavia i Göteborg. Från Standardrum till Business Class, är CCG. Bokade med 2-4-1 i november och bodde under Summerbursthelgen (2-4/6) så det var relativt fullt.

Ett av dom nyrenoverade rummen på 3:e våningen där hälften av rummen verkade renoverade. Gissar att det är Vivid-designen.
Bra lunch-buffé på fredagen också.

Motsvarade mina förväntningar!
20170602_133637.jpg
20170602_133711.jpg
20170602_161741.jpg

Uppgraderingerna fortsätter...

Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand. Bokat standardrum - erhöll svit på översta våningen med stor balkong i västerläge. Generöst fruktfat. Hotellet genomgår en välbehövlig renovering

Radisson Blu Haugesund. Bokat standardrum - erhöll superiorrum. Chokladhjärtan på kuddarna vid ankomst. Hotellet ska tydligen genomgå en större ombyggnad framöver. Mycket välbehövligt.

Är CCG.

Radisson Blu Scandinavia i Göteborg

Matchade mitt EBG för ett tag sen, fick CCG och bara andra bokningen via hemsidan.
Från billigaste rummet till hörnsviten.

Hörnsviterna är betydligt mindre än den där och de kan man få betydligt oftare.

Den där har ett namn som jag just nu inte kommer ihåg. Men är betydligt svårare att komma över, särskilt när man bara har guld. Nice!

Ytterligare uppgraderingar...

Park Inn by Radisson Malmö. Bokat standardrum. Erhöll Business Friendly-rum och enklare välkomstgåva.
Park Inn by Radisson Hasselt. Bokat standardrum för poäng. Erhöll standardrum (finns inga andra) på högsta våningen och välkomstgåva.
Park Inn by Radisson Dresden. Bokat standardrum för poäng. Erhöll Superior-rum och enklare välkomstgåva.
Radisson Blu Odense. Bokat standardrum. Erhöll Business Class-rum och välkomstgåva.

Toppen