Senaste nytt

Boka en bonusresa på Singapore Airlines Airbus A380 / B777-300ER i Business class med SAS EuroBonus?

Dr. Miles

Expert
@Impendill, vilken sida använde du för att söka tillgänglighet med SQ?

Är det någon som hittat awardplatser i C på nya linjen ARN-DME-SIN?
Jag tror att det har blivit lite missförstånd i den här tråden.
Trådrubriken säger "Boka en bonusresa på Singapore Airlines Airbus A380 / B777-300ER i Business class med SAS EuroBonus?" men @Goose ställde frågan så här:
Bara så att jag inte missat något, det går inte att boka business class via Eurobonus på SQ Longhaul utan enbart på vissa intra Asien sträckor?
//Ghoose
och sedan @Impendill svarade så här:
Det stämmer väl inte ?
Business går väl bra att boka?
Det är väl bara first class som är svårt ?

Edit: jag bokade SIN-BNE i C på SQ. Bokade dock av den senare. Det var inga konstigheter att få den biljetterad

Jag gissar att @Impendill kunde boka Singapore Airlines Business class award med SAS EuroBonus poäng på Singapore-Brisbane, men inte på en flygning som är med Airbus A380 eller med Boeing 777-300ER som den här tråden handlar om

Sträckan mellan Singapore-Brisnbane flygs med Airbus A330 eller Boeing 777-200ER, vilket man kan boka Business class award med SAS EuroBonus poäng.
 

Impendill

Medlem
Jag tror att det har blivit lite missförstånd i den här tråden.
Trådrubriken säger "Boka en bonusresa på Singapore Airlines Airbus A380 / B777-300ER i Business class med SAS EuroBonus?" men @Goose ställde frågan så här:
och sedan @Impendill svarade så här:


Jag gissar att @Impendill kunde boka Singapore Airlines Business class award med SAS EuroBonus poäng på Singapore-Brisbane, men inte på en flygning som är med Airbus A380 eller med Boeing 777-300ER som den här tråden handlar om

Sträckan mellan Singapore-Brisnbane flygs med Airbus A330 eller Boeing 777-200ER, vilket man kan boka Business class award med SAS EuroBonus poäng.

Korrekt.
 
Toppen