Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Jag har samma problem! SAS Guld-support kunde inte heller hjälpa mig, de hävdar att jag inte har något kort kopplat till mitt Eurobonus. Har du fått löst det för din del?

Nej, de skulle återställa mitt konto sa de. De beklagade sig samtidigt över att de hade fått mycket mer att göra efter den nya plattformen sattes i system.

Tog en dryg vecka att få svar från diamant supporten

Någon som fortfarande har problem med att få det att funka att boka med poängrabatt?

Jag kommer ingenstans i ärendet. Mastercard löser det inte och SAS Diamond support svarar inte ens på mail från förra veckan:/

Tror du verkligen att SAS på bara några dagar, där det dessutom varit flera helgdagar, fixat problemen
med en produkt som de flesta på deras kundtjänst inte ens hört talas om. ;)

Nej, de skulle återställa mitt konto sa de. De beklagade sig samtidigt över att de hade fått mycket mer att göra efter den nya plattformen sattes i system.

Tog en dryg vecka att få svar från diamant supporten
Guld-supporten svarade på 2 dagar för min del, men var som sagt ett riktigt icke-svar där de hänvisade till SEB.

SEB hävdar nu att allt är rätt hos dem iaf vilket även låter rimligt för min del. De kan läsa av min status hos SAS samt överföringarna har och fungerar till SAS.

Så blir ett köra en runda till med SAS och hoppas på ett bättre svar denna gång.

Någon som vet om enkelresor fungerar?

Jag sitter nu och försöker boka, men får inte igenom fly premium rabatten.

Kanske har förklarats innan, men om inte:
Jag har inte kunnat boka bonusresor med fly premium till USA från Sverige trots att jag är level 4 och ska kunna det. Pratade med SAS idag som sade att det inte fungerar pga att hemsidan inte fungerar som den ska än. De kan dock se min status så det går att boka via telefon i alla fall.

Kanske har förklarats innan, men om inte:
Jag har inte kunnat boka bonusresor med fly premium till USA från Sverige trots att jag är level 4 och ska kunna det. Pratade med SAS idag som sade att det inte fungerar pga att hemsidan inte fungerar som den ska än. De kan dock se min status så det går att boka via telefon i alla fall.

Level 4 - hur och var kan man se det?

Inget man kan se på hemsidan. Kanske kommer senare. Jag frågade när jag ringde SAS vilken nivå jag har då jag tjänat in mer än 200 000 poäng senaste 12 månaderna. Då såg han i kundtjänst i systemet vad han kallar level 4 som då är högsta nivån.

Toppen