Ta en bättre klass på flyget, mer poäng eller boka ett hotell via sas så får du väl också poäng?
Ska du åka 19-22/7 är det inte enkelt att hitta billiga biljeter för det är dyrt att flyga på söndagar normalt. hittade resor till berlin 19-22/7 för under 3000 kr dock. men då får du bara 3450 poäng med så det fattas en enkelresa då... Fast tar du Economy extra åt ena hållet får pynta strax över 4 000 kr men får då 3750 poäng plus 15% = 4320 poäng...
Vadå, vad är fel med en weekend i Beijing eller Shanghai?Det innebär att jag fortfarande behöver lämna Sverige men inte behöver ta en ToR till Peking eller Shanghai över helgen, känns skönt![]()
Vadå, vad är fel med en weekend i Beijing eller Shanghai?
Jag trodde de flesta BC.se:are skulle boka sån där biljett utan att blinka.![]()
Tack för det tipset! Problemet är bara att jag upplever SAS som extremt sega när det gäller registreringen av EB poäng från resor gjorda på andra flygbolag. Efterregistreringen är ju helt värdelös den med så om något skulle gå fel så tar jag det säkra före det osäkra och plockar en SAS flight istället.
Jag fick mina poäng från förra veckans flighter med estonian 1 dag efter att flygningen ägt rum.
Vet inte om jag bara hade tur kanske.
Tack för det tipset! Problemet är bara att jag upplever SAS som extremt sega när det gäller registreringen av fEB poäng från resor gjorda på andra flygbolag. Efterregistreringen är ju helt värdelös den med så om något skulle gå fel så tar jag det säkra före det osäkra och plockar en SAS flight istället.