Senaste nytt

Lounge meetings

Joakim

Medlem
29 MAJ 18:00-20:30 ARN T5 Sas guld lounge (kan gästa en)
29 MAJ 15:45-20:30 ARN AMEX Pontus Lounge (önskar bli gästad)

Det skulle vara kul att få pröva Pontus. Om någon har vägarna förbi på måndag vore jag tacksam.
 

emj84

Medlem
Tar en långshot. Nån som kan gästa 1 på CPH på lördag 3juni tidig morgon, 0630. Vi är 3pax men jag själv är EBG och kan därför bara gästa 1 ju. Eller tror ni de går att "prata en till in", i varje fall business-loungen?
 

jerixon

Medlem
Sitter nog i The Loft i Bryssel mellan 17.30ish och 18.30 idag om någon känner för att dela några rövarhistorier och skratt :)
Jag kan inte gästa någon tyvärr då jag har en kollega med mig
 

hampafroe

Medlem
Gör en chansning. Landar med BA på T5 imorgon 1 juni 15:15. Någon som kan gästa i Concord för 2 personer (mig och min fru) om det går? Ska vidare med BA mot Washington lite senare. Har ej frågat förut och vet ej heller hur det funkar. Varmt tack på förhand!
 

trekker

Medlem
Gör en chansning. Landar med BA på T5 imorgon 1 juni 15:15. Någon som kan gästa i Concord för 2 personer (mig och min fru) om det går? Ska vidare med BA mot Washington lite senare. Har ej frågat förut och vet ej heller hur det funkar. Varmt tack på förhand!
Har du redan tillträde till Galleries First eller Club? Annars kunde det ju vara värt att bli gästad dit också. Att bli gästad in till CCR är ju inte jättelätt (även om jag blivit det 2 ggr)....
 
Toppen