Senaste nytt

[SEMI LIVE]Nu skall guldet bärgas - min första milagerun

Canadien

Medlem
Totalbeloppet du claimar får inte heller bli mer än vad du lagt ut om du inte vill riskera försäkringsbedrägeri
 

Vic

Medlem
Kan inte bestämma mig för om jag provoceras eller imponeras av ditt avslappnade sätt att se på hela historien från att åka rätt sent till flygplatsen dag 1 till att försöka fixa lite försäkringsersättning :D bra historia blev det hur som helst!
 
Lite nyfiken på vad det står för start/stop-tider på kvittot. Om chauffören väntade tills efter du hämtat kontanter eller inte samt hur lång tid resan tog.
 

Andreas.Net

Medlem
Kan inte bestämma mig för om jag provoceras eller imponeras av ditt avslappnade sätt att se på hela historien från att åka rätt sent till flygplatsen dag 1 till att försöka fixa lite försäkringsersättning :D bra historia blev det hur som helst!
Jag kan garantera att jag var direkt avslappnad när jag var mitt i situationen, men sen så säger min erfarenhet mig att det är bättre att se det hela avslappnat, man tjänar inget på att bli hysterisk.

Jag åkte inte sent till flygplatsen, jag skulle ha hunnit om det inte hade varit för trafiksituationen.
 

Andreas.Net

Medlem
Lite nyfiken på vad det står för start/stop-tider på kvittot. Om chauffören väntade tills efter du hämtat kontanter eller inte samt hur lång tid resan tog.
Eftersom taxin var tvungen att köra ett kvarter först innan jag hittade en ATM så är starttid när taxin hämtade mig från hotellet och sluttid när jag blev lämnad på flygplatsen.
 

Andreas.Net

Medlem
En update när det gäller försäkringssituationen: Folksam ersätter hela kostnaden dvs ombokningsavgift, hotell samt mat.
Dom krävde heller inga kvitton eller intyg och pengarna kommer in på mitt konto om några dagar, det kallar jag smidigt hanterat.
Jag kommer inte nyttja amex/solid.

Skall försöka skriva ihop en summering av resan i kväll.

/Andreas
 

Agö

Medlem
En update när det gäller försäkringssituationen: Folksam ersätter hela kostnaden dvs ombokningsavgift, hotell samt mat.
Dom krävde heller inga kvitton eller intyg och pengarna kommer in på mitt konto om några dagar, det kallar jag smidigt hanterat.
Jag kommer inte nyttja amex/solid.

Skall försöka skriva ihop en summering av resan i kväll.

/Andreas
Nu till frågan! Kommer du göra om resan?
 
Toppen