Jag kommer i Go så tyvärr har jag nog ingen lounge-tillgång vid ankomst.Ja, jag planerar nog att ta frukost i Uniteds lounge.
Lounge vid ankomst gäller endast i SAS egna lounger, inte Star Alliance lounger.Ja, jag planerar nog att ta frukost i Uniteds lounge.
Det har du ju rätt i. Tack.Lounge vid ankomst gäller endast i SAS egna lounger, inte Star Alliance lounger.
Jag skall ju åka hem då så då antar jag att jag har tillgång till loungeLounge vid ankomst gäller endast i SAS egna lounger, inte Star Alliance lounger.
Kan det vara så att den totala poängsuman ändrats men att det inte syns på kontoutdraget ännu? Se t ex här: http://www.businessclass.se/forum/threads/släpar-kontoutdraget-på-eurobonus.89849/Har lagt två bud vid två olika flighter via plusgrade, undrar om poängen dras direkt eller är det någon fördröjning från den stund uppgradering skett? Det är nämligen så att båda mina bud gick igenom men ett av dem så har inte poängen dragits, gått en vecka nu. Skall man hoppas på IT-strul?
Hittar inget bra referens snabbt nu, men SAS skulle väl uppgradera EuroBonus relaterad IT denna helg. Fick ett mejl tidigare i veckan att man inte kan boka poäng resor bl.a. från idag tills på måndag eller tisdag.Har lagt två bud vid två olika flighter via plusgrade, undrar om poängen dras direkt eller är det någon fördröjning från den stund uppgradering skett? Det är nämligen så att båda mina bud gick igenom men ett av dem så har inte poängen dragits, gått en vecka nu. Skall man hoppas på IT-strul?