Senaste nytt

Turkish Airlines: 103496 miles på en enda resa intjänat

johhenrik

Medlem
Absolut, tänkte mer om man vill flyga andra bolag med poängen. Min favorit som Elite+ är annars att köpa en TK long-haul ekonomi-biljett till mig själv och få den uppgraderad till business med gratis vouchers och sen köpa poängbiljett i business på samma flyg till min sambo, blir i praktiken en 2-4-1 business varje år, dessutom får man ju miles för sträckan :)
Låter smart. Mina nya favorit är nog dock att köpa en resa och få 100k+ poäng för den. ;)
 

Lukas S

Medlem
Mycket avis! Jag blev också utvald men hann inte få in en resa i tid. Ska dock iväg på samma flight senare i år men utan 4x extra miles...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Jonas C

Medlem
Lite trist att jag inte blev utvald, men å andra sidan har jag redan flugit ihop mitt Elite Plus till 31/12-2020, på 99% SAS flighter. Kanske dags att gå över till EuroBonus snart.


Flyg TK C och få en award med LH F
Sen är ju utmaningen hur man utfärdar bonusbiljetten, och om man hinner göra det i tid. + lösa separata anslutningsbiljetter till Frankfurt då de inte tillåter mixed cabin ;)
 

Elias

Medlem
Och här brukar det klagas på att SAS ger bort EBG i cornflakespaket.... :)
Visst detta var väl lite väl frikostig utdelning om man ska vara helt ärlig ;)
Fast ändå en gigantisk skillnad med en betald biljett i C ARN-SFO gentemot och "få det i ett cornflakespaket"!
 
Lite trist att jag inte blev utvald, men å andra sidan har jag redan flugit ihop mitt Elite Plus till 31/12-2020, på 99% SAS flighter. Kanske dags att gå över till EuroBonus snart.



Sen är ju utmaningen hur man utfärdar bonusbiljetten, och om man hinner göra det i tid. + lösa separata anslutningsbiljetter till Frankfurt då de inte tillåter mixed cabin ;)
#SpolaTurken

@fcx
 
Toppen