Alster
Medlem
Här i Norska fjällen var det stora 75cl flaskor SAS-juice.![]()
![]()
Jag undrar om marknadschefen på Ringi är nöjd med att deras produkt numera omnämns som "SAS-juice"

Här i Norska fjällen var det stora 75cl flaskor SAS-juice.![]()
![]()
Har vi tur läser han/hon inte BC.seJag undrar om marknadschefen på Ringi är nöjd med att deras produkt numera omnämns som "SAS-juice"![]()
Jag tror att marknadsavdelningen är rätt nöjda, från att ha varit en mysko norsk saft som ingen har hört talas om till nått som massor av nya människor gillar och vill ha.
Givetvis resten av världen, utom Norge så klartIngen som i alle som ikke bor i Oslo mener du![]()
Har dog ikke hørt om de danske og svenske produktene som nå kom inn i sortimentet.
Her har SAS gjort noe gode valg i matstrategi og så lenge vi unngår Ringigate er det endelig noe positivt for SAS ( de er dog massivt i minus etter lansering av Alpha utgaven av websiden).
Det finns Valrhona choklad på longhaul i BusinessSå gärna riktigt mörk choklad som alternativ!
Om jag förstått det korrekt så kommer hela måltiden i en skål och därmed går det inte att separera. Jag vill ofta ha mer sås än vad som erbjuds men det är tydligen svårt då det tenderar att koka över under tillagning ombord.Vad beträffar maten så önskar jag att om något innehåller gluten att det går att separera från resten. Typ en redd sås över fisk...
Det finns Valrhona choklad på longhaul i Business
Jag får i stort sätt peta bort saker jag inte gillar i alla måltider som serveras (gäller inte bara flyg). Blir väldigt svårt att ha en meny som passar alla.Jag vet! Njöt av den på flighten till Peking.
Det går så klart att ta med sig egen matsäck.
Fast det vore ju trevligt att känna det vore värt att boka högre klass just för att det serveras en måltid som går att äta utan att peta bort nåt.
Att beställa glutenfritt har hittills bara inneburit att det ersätts med en massa light-produkter. Fasoner.
Fett har inget med gluten att göra.
Sen önskar jag osaltat smör i förpackningarna.
Jag är nyfiken på hur de tänker och vartåt det lutar framöver. Ping @PeteLaw
Helt klart är jag väldigt glad över löjromen! Riktig höjdare!