Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

jumbooze

Medlem
Har både fått skriftligt och muntligt av deras kundtjänst att jag kan skaffa två Premium, så jag hoppas verkligen att det funkar.

Tack övriga för snabba svar! Märkligt att de är så hårda på detta. Borde ju ligga i deras intresse att få fler Elite-kunder. Nu ser jag ingen anledning alls till att gå över till Elite.
Elite har ju dock lite fördelar såsom bättre försäkring, 20k baspoäng och mer poängintjäning och 2 vouchers men intressant att de säger att man kan ha 2 Premium.
 

blobloblo

Medlem
Har både fått skriftligt och muntligt av deras kundtjänst att jag kan skaffa två Premium, så jag hoppas verkligen att det funkar.

Tack övriga för snabba svar! Märkligt att de är så hårda på detta. Borde ju ligga i deras intresse att få fler Elite-kunder. Nu ser jag ingen anledning alls till att gå över till Elite.

Verkligen intressant att man kan ha 2 premium. Men du tappar ca 25.000 poäng genom sämre intjäning, 20.000 statuspoäng och bättre försäkringar. Frågan är om det är värt det.
 

Sebbeh

Medlem
Min sambo har ett extra kort kopplat till mitt sas amex premium. När hon handlar på det är det då jag som får poängen?
 

Bankiren

Medlem
Om en person redan har ett extrakort och sedan bjuds in att skaffa ett eget Premium, får man den här välkomstbonusen eller räknas det som att man har haft ett Amex de senaste 6 månaderna?
 
Toppen