Senaste nytt

Lounge meetings

Jasså grabbarna är sugna på choklad :p
Jag har dåligt med sampels imorgon då jag är hos en fling/kak och crepes tillverkare.
Det flesta ligger på kontoret och där är jag inte idag, så får ta det en annan gång :)
Får nog ta med ett litet ständigt lager i väskan snart tror jag om 5 personer ska ha chokladavsmakning i lounge :p

Jag, @bnr, @Gustav Jonsson och @Abbs är nog där åtminstone just när du kommer (avfärd till Hong Kong 13.50). (åtminstone jag kan gästa någon vid behov)
Detta tar oss ju dock till den viktigare frågan som jag glömde när vi åkte samma flight till Tokyo - hur ser det ut med eventuella smakprov på choklad? ;):D

Jasså grabbarna är sugna på choklad :p
Jag har dåligt med sampels imorgon då jag är hos en fling/kak och crepes tillverkare.
Det flesta ligger på kontoret och där är jag inte idag, så får ta det en annan gång :)
Får nog ta med ett litet ständigt lager i väskan snart tror jag om 5 personer ska ha chokladavsmakning i lounge :p
Nu får du nog berätta vad ni har för inside-snack... choklad? :D

Någon som kan gästa in min sambo på ARN T5 SAS lounge imorgon någon gång mellan 07:30-08:30? Hon är EBS och flyger med Luft Hansa.

London Heathrow Terminal 2. Någon som är här och kan hjälpa gästa in en andra vän i valfri star alliance lounge? Åker med SK534 ikväll 21:05 mot Stockholm.

Kommer vara i Terminal 5 Chicago ikväll.
Räknar med att anlända runt 19 och vara i Swiss loungen mestadels innan SAS avgång till Arlanda :)
Hojta om ni är i närheten!

Toppen