Dr. Miles
Expert
Ja, varför inte direktsändning av schacktävling? Det blir lättare att somna...Sen håller jag för övrigt med agehall. Varför sport?
Ja, varför inte direktsändning av schacktävling? Det blir lättare att somna...Sen håller jag för övrigt med agehall. Varför sport?
Även om jag inte har samma sportintresse som en del andra tittar jag mer än gärna på exempelvis OS och fotbolls-EM.Varför sport!? VARFÖR!? Kan de inte visa något BRA istället?
Tennis, slalom eller golf skulle funka för mig men inte fotboll. Samtidigt undrar man hur LH ska säkerställa att det sitter bredvid varandra resenärer som hejar samma lag annars kan det behövas poliser att lunga ner fotbolls huliganer onboard.![]()
Tas kanalen emot via Internet så finns det ju självklart möjlighet att erbjuda Internet till passagerarna också. Problemet är antagligen att kapaciteten inte finns för detta. Ponera att 100 pers sitter och tittar på YouTube videos i 8 timmar, går åt massvis med bandbredd för detta.
Kanalen tas emot från satellit, men distribueras ombord på planet via nätverket som är byggt för att erbjuda internet ombord.