GOTATH skrev:Om man lyfter blicken från motorvägarna och håller för öronen så har man en fin och tyst utsikt från Doubletree Crystal city i Washington DCKlicka för att utvidga...
Bra flygspaning på DCA där!
GOTATH skrev:Om man lyfter blicken från motorvägarna och håller för öronen så har man en fin och tyst utsikt från Doubletree Crystal city i Washington DCKlicka för att utvidga...
Lite OT men hur var hotellet i övrigt? Har några nätter bokade där nästa vecka.011430121 skrev:Hilton Garden Inn Times Square i New York rum 1414, blir tydligen dubbla grundpoäng där för att resturangen är under ombyggnad och ingen frukost kommer att serveras.Tre nätter i NYC och det kommer att bli tre olika Hilton för att försöka nå HHD även i år.Klicka för att utvidga...
Det är OK, läget är bra om man vill vara i smeten.Lounge Lizard skrev:Lite OT men hur var hotellet i övrigt? Har några nätter bokade där nästa vecka.Klicka för att utvidga...
Tack för det! Fantastiskt med plus 16, prognosen för mig pekar på 2-3...011430121 skrev:Det är OK, läget är bra om man vill vara i smeten.Jag fick en uppgradering sa de vid incheckningen men vet inte vad skillnaden är mot det jag bokade.Igår var det värmerekord sedan 1985 i februari,det var ca 16 grader och idag blir det runt 14 grader, till kvällen så bli det åska och nästa helg så blir det minusgrader.Hoppas du får en trevlig vistelse i New York.Klicka för att utvidga...
Martin Johansson skrev:Grand Hyatt San Diego, SAN skymtar i bakgrundenVisa bifogad bild 61556Klicka för att utvidga...