Senaste nytt

100% EuroBonus poäng på alla Estonian Air ekonomiklass biljetter

Hej,
fick idag följande Tweet från SAS Eurobonus...

2012-05-31 22-27-26.png

--
Originalrubrik: Estonian Air och Eurobonus
Ändrad av AHO

Last edited by a moderator:
Hej Tommy
Jag har ändrat rubriken så att andra kan hitta relevant information lätt.

Hoppas du har överseende med detta.

Men vafan, jag som ska flyga med dom om ca 1 månad och tog en dyrare bokningsklass för att få 100% intjäning istället för 25%. Sometimes you win, sometimes you lose.

Helt fantastiskt! Man kommer alltså kunna få in 3.500poäng för 1.100kr ARN-TLL-TBS om man man bokar lååångt innan :)

Nu samlar jag tyvärr inte till EBB, men ändå roligt.

Kan vara en bra MR för EBG att flyga till TBS ! Passa på att äta det goda
ostbrödet Khachapuri när man ändå är på plats.

Klargörande. Innebär 100% en poäng per mile? Eller är det 100% av uppgifterna i någon tabell?

På Estonian Airs webbsida On Estonian Air flights – Collecting EuroBonus points – Loyalty programme – Estonian Air listas poängintjäningen till EB så här:

Tartu, Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Copenhagen, Oslo, Stockholm, Riga, Trondheim, Vilnius: 500 poäng i Economy

Amsterdam, Brussels, Hanover, Kiiev, London, Moscow, Paris, St Petersburg, Vienna: 1000 poäng i Economy

Nice, Venice, Tbilisi: 1500 poäng i Economy

Stämmer hyfsat med GCM's miles.

OSL-TLL-TBS som jag ska flyga i höst lär ju då inbringa 4000 poäng för t/r. Mycket poäng för 1500 kronor...

Nice och Venedig är ju minst lika trevliga destinationer för framtida MR's. :)

Klargörande. Innebär 100% en poäng per mile? Eller är det 100% av uppgifterna i någon tabell?

På Estonian Airs webbsida On Estonian Air flights – Collecting EuroBonus points – Loyalty programme – Estonian Air listas poängintjäningen till EB så här:

Tartu, Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Copenhagen, Oslo, Stockholm, Riga, Trondheim, Vilnius: 500 poäng i Economy

Amsterdam, Brussels, Hanover, Kiiev, London, Moscow, Paris, St Petersburg, Vienna: 1000 poäng i Economy

Nice, Venice, Tbilisi: 1500 poäng i Economy

Stämmer hyfsat med GCM's miles.

OSL-TLL-TBS som jag ska flyga i höst lär ju då inbringa 4000 poäng för t/r. Mycket poäng för 1500 kronor...

Nice och Venedig är ju minst lika trevliga destinationer för framtida MR's. :)

Det är nog enligt tabell...det brukar ju vara Eurobonus-praxis :).

Nice och Venedig är också trevligt :). Nu börjar jag tveka vilket FFP jag ska använda.. Har hållit Miles & Smiles som favorit, men nu börjar Eurobonus verkligen utmana..

Jag som bor i Italien kan ju flyga VCE-TLL-TBS T/R för 2000kr och inkassera 6.000poäng!!

Toppen