Senaste nytt

Får man sign-up bonus på Amex om man har sas Mastercard?

Norrort

Medlem
Jag lånar den här tråden, då jag inte hittar någon mer lämplig, och har inte hittat svaret varken här eller via Google. Hoppas det är ok, jag vågar ej starta ny tråd :)

Har en vän som har SAS Mastercard via sin arbetsgivare. Han är nu sugen på att skaffa ett Amex istället. Är det värt att "värva" honom? Dvs. får jag och/eller han några poäng för det? Eller räknas det inte som en ny kund då han redan har ett SAS-kort?

Tack på förhand!

Jag lånar den här tråden, då jag inte hittar någon mer lämplig, och har inte hittat svaret varken här eller via Google. Hoppas det är ok, jag vågar ej starta ny tråd :)

Har en vän som har SAS Mastercard via sin arbetsgivare. Han är nu sugen på att skaffa ett Amex istället. Är det värt att "värva" honom? Dvs. får jag och/eller han några poäng för det? Eller räknas det inte som en ny kund då han redan har ett SAS-kort?

Tack på förhand!
Kör! Det är Amex som står för värvningsbonusen.

@Norrort du behöver inte vara rädd för att starta nya trådar, framförallt inte om du faktiskt har sökt innan. Tror inte din fråga ställts innan så jag bröt ut det till en egen tråd så andra kan hitta det framöver.
Om frågan ställts innan brukar någon länka till den tråden och sen slås trådarna ihop om det är samma ämne.
Kul att du gillar forumet, vi är här för att hjälpa varandra.

/Moderator

Toppen