jumbooze
Medlem
Frågade du inte vad som menades med det? Satt du i Go eller Plus?Fick då svaret: "Inte till försäljning...".
Frågade du inte vad som menades med det? Satt du i Go eller Plus?Fick då svaret: "Inte till försäljning...".
Frågade du inte vad som menades med det? Satt du i Go eller Plus?
Helt förståligt, ta en whiskypinne för halsen så är du laddad inför hemresan.Jag satt i Go och jag orkade inte skrika på ATR'en då jag är förkyld och jääääättehes.
Idag var jag med om något nytt i jakten på denna åtråvärda smörgås. Flög ARN - KLR med SK191 i GO. När väl vagnen kom till mig så frågade jag om de hade polarrullar. Fick då svaret: "Inte till försäljning...".
Antingen så var det en felaktig meningsbyggnad från henne eller så har de börjat med ett nytt koncept för att förvirra mig. Jag tyckte mig nämligen se polarrullar på vagnen.Ska göra ett nytt försök på vägen hem nu.
Ett tips till er som brukar åka inrikes i Plus, boka nästa tur i Go istället och köp polarrullar för mellanskillnaden. Då borde ni kunna stapla upp åtminstone 20 stycken på bordet?
Du har givetvis en poäng när det gäller sena bokningar, men i övrigt - när man bokar med några veckors framförhållning - ser jag inga större anledningar att välja Plus. Mer än gratis polarrulle då.Jag tänker att det finns andra anledningar än polarrullen att boka plus. Min sista resa hade jag dessutom fått 3 polarrullar för mellanskillnaden, Go biljetter kan vara ganska dyra om du bokar dem 3h i förväg.
Den enda andra anledningen är fri avbokning. Gäller på de linjer där de inte infört Plus Saver.Du har givetvis en poäng när det gäller sena bokningar, men i övrigt - när man bokar med några veckors framförhållning - ser jag inga större anledningar att välja Plus. Mer än gratis polarrulle då.
Det var bättre förr!
Otroligt viktig anledning.Den enda andra anledningen är fri avbokning. Gäller på de linjer där de inte infört Plus Saver.
Den enda andra anledningen är fri avbokning. Gäller på de linjer där de inte infört Plus Saver.