Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff torsdagen den 19 januari 2017 kl. 18.00 --

NotRyan

Medlem
Hittills anmälda:

Om du har fått förhinder och kan bekräfta att du inte kan komma efter att du har skrivit "kommer" eller "kanske", skriv gärna "kan inte komma" så att vi vet på ett ungefär hur många som kommer. Dock så är det bara ett önskemål och om du känner för att komma förbi trots att du kanske inte anmält dig så blir vi bara glada om just Du kommer förbi :)

Kommer:
NotRyan
Tommy
telelina
LSH
rvarttinen
palmen
AABack2ARN
Anders Östling

Kanske:
@Johan Bertilsson
@Bryant
@gricksch
@Claes L
@Valley
 

rvarttinen

Medlem
Massor på jobbet som strular, vet inte när jag kommer loss ... sätter mig som: kommer förbi :) ... kommer inte äta något, så mycket är dock säkert, just nu ..
 

palmen

Moderator
Det blir ju min första träff, lite nyfiken på när folk faktiskt har planerat att dyka upp. Starttiden är satt till kl. 18.
Du kan nog räkna med att någon är där senast 17 i alla fall. De flesta brukar komma mellan 16 och 18 och en del kommer ibland lite senare.
Om du nu skulle råka vara först så brukar vi alltid sitta direkt in till vänster (i bryggrummet), om ingen sitter där när du kommer kan du fråga i baren efter vart BusinessClass kommer att vara. Brukar vara en liten vimpel på långbordet i bryggrummet.
 
Toppen