Conrad Hong Kong corner svit trevligt med utsikt åt båda hållen
Peter65 Medlem 10 Januari 2017 #1 292 Lägenhetshotell i Sydney, Napoleon on Kent, mellan The Rocks och Darling Harbour mitt under påfarten till bron, helt ok, hör inte mycket trafiken här.
Lägenhetshotell i Sydney, Napoleon on Kent, mellan The Rocks och Darling Harbour mitt under påfarten till bron, helt ok, hör inte mycket trafiken här.
F flightmode Medlem 11 Januari 2017 #1 293 Arunreas hotel Phnom Penh - vilket hotel! Utsikten inte den bästa men allt annat toppen Attachments IMG_2109.JPG 139 KB · Visningar: 241
toer00 Medlem 12 Januari 2017 #1 295 Och nu i dessa mörka tider vill jag passa på att muntra upp alla kära BC:are. Faimont Kea Lani - Maui
Och nu i dessa mörka tider vill jag passa på att muntra upp alla kära BC:are. Faimont Kea Lani - Maui
Anders Östling Medlem 14 Januari 2017 #1 297 Disig morgon från vån 13 på IC Asiana i HCMC, sista dagen och hem med ANA via Tokyo sent ikväll, sedan med SAS i business i morgon lunch till CPH.
Disig morgon från vån 13 på IC Asiana i HCMC, sista dagen och hem med ANA via Tokyo sent ikväll, sedan med SAS i business i morgon lunch till CPH.
Anders Östling Medlem 14 Januari 2017 #1 299 RobHK skrev: Anders, våning 11 Klicka för att utvidga... Är du här nu? Ligger och slappar vid poolen efter ett träningspass. Hemresa i kväll via Tokyo.
RobHK skrev: Anders, våning 11 Klicka för att utvidga... Är du här nu? Ligger och slappar vid poolen efter ett träningspass. Hemresa i kväll via Tokyo.
RobHK Medlem 14 Januari 2017 #1 300 Anders Östling skrev: Är du här nu? Ligger och slappar vid poolen efter ett träningspass. Hemresa i kväll via Tokyo. Klicka för att utvidga... Yes kom igår, lite lustigt när man ligger och tittar ut, läser tråden och någon två våningar ovanför postar Vi var och kollade på War Museum, intressant och hemskt. Ska nog också ta ett gympass nu
Anders Östling skrev: Är du här nu? Ligger och slappar vid poolen efter ett träningspass. Hemresa i kväll via Tokyo. Klicka för att utvidga... Yes kom igår, lite lustigt när man ligger och tittar ut, läser tråden och någon två våningar ovanför postar Vi var och kollade på War Museum, intressant och hemskt. Ska nog också ta ett gympass nu