Senaste nytt

Inofficiell BC resa till Manchester

trekker

Medlem
Idag har vi haft upptaktsmöte om en BC-träff i Manchester. Vi (jag och @crazy voyager) kom fram till att ett besök på ett litet bryggeri kan vara en hit. De som vill komma kan ansluta via SAS, BA eller annat valfritt bolag och bo på valfritt hotell. Vilka är intresserade och vilka helger skulle passa? Maj eller Juni var våra tankar. Det finns annat att göra än att besöka ett bryggeri också.

Ping @Tommy @IPC_Mataveri @bnr som visat intresse......

Låter skoj! Hoppas bara att det inte krockar med något annat i schemat. Är som det ser ut just nu ledig alla helger i maj och juni förutom 20-21 maj.

Intresserad 6-7 maj ser bra ut 17-18 juni mindre bra annars borde det gå att få till någon annan helg också.

Jag har högsäsong på jobbet i maj och juni + en miamiresa inbokad. Men jag hakar på om jag är tillgänglig den helg som väljs.

Det bästa är att bestämma ett datum och sen se vilka som kan. Att få kalendern att gå ihop för "alla" intresserade är mer eller mindre omöjligt.
För min del är maj/juni relativt öppet, inget planerat förutom midsommar och eventuellt en resa till USA över 2 helger.

Jag är preliminört på, men undrar varför det alltid är inofficiellt i sådana här sammanhang?
För att det inte är BusinessClass.se som arrangerar resan, det är medlemmar på forumet som på eget bevåg drar ihop dessa träffar. Har inget med BC att göra förutom att informationen till träffen finns på forumet.

Toppen