Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Jag har försökt matcha mitt CCG tre gånger de senaste veckorna men Hilton säger tyvärr nej.... Bara en förvarning.

"Thank you for submitting your status match request to Hilton HHonors. After careful review, unfortunately, we are unable to process your request with the provided documentation as they are ineligible to compare against Hilton HHonors program"

Best Western Diamond godkände de, så matcha CCG mot BWD och försök igen.

Och för att göra @Homer's utmärkta inlägg ovan ännu tydligare, har man matchat efter 11 januari, men innan 30 juni så har man troligen sin status till 31 mars 2018, vilket Hilton via twitter bekräftade för mig och en del andra ovan i tråden som tagit sig tid att fråga Hilton.
Jag matchade före den 11:e och fick Diamond sen matchade jag även en andra gång då på kampanjen som gav status till mars 2018, jag fick däremot inget svar, är det någon här som har gjort samma och fått verifierat av Hilton att statusen gäller till 2018, innen nyår så kunde jag i varje fall inte se det på mitt konto online utan där har skulle jag få Guld 2017.

Jag matchade före den 11:e och fick Diamond sen matchade jag även en andra gång då på kampanjen som gav status till mars 2018, jag fick däremot inget svar, är det någon här som har gjort samma och fått verifierat av Hilton att statusen gäller till 2018, innen nyår så kunde jag i varje fall inte se det på mitt konto online utan där har skulle jag få Guld 2017.
Jag har nog gjort som dig, matchat innan 11 januari, och sen en gång till innan 30 juni. Jag kollade mitt kort (fysiska) nu och det står EXP 03/2017. Jag gick in på hemsidan och beställde ett nytt kort nu och fick direkt ett email som bekräftar "ny" EXP March 31, 2018 :)

Jag har nog gjort som dig, matchat innan 11 januari, och sen en gång till innan 30 juni. Jag kollade mitt kort (fysiska) nu och det står EXP 03/2017. Jag gick in på hemsidan och beställde ett nytt kort nu och fick direkt ett email som bekräftar "ny" EXP March 31, 2018 :)
Skall testa detta nu också

Hur gör man för att beställa ett kort via hemsidan ?

Enklast är att fråga via chatten på HH's webb. Gjorde det för ett par månader sedan eftersom jag precis som er gjorde två matchningar. Fick svar med en gång att det gällde till 2018.

Toppen