Senaste nytt

Onödigaste flygresan

Jag kikade på LAX-SNA för en jobbresa men det blev lite för många timmar. 50 min i Uber fick det bli.

LAX: Los Angeles International, CA
SNA: John Wayne, Santa Ana, CA

Var det inte några på forumet som hängde med till Prag ett par gånger fler än de faktiskt behövde, "bara för att"...?
Jag minns nu inte exakt men jag tror det var minst 12-13 rader SAS Plus och uppskattningsvis var minst 90% forummedlemar.
Det var alltså en milage run special, när SAS delade ut Guldkort till alla som hade 2 ggr 4 timmar att avvara.

Jag minns nu inte exakt men jag tror det var minst 12-13 rader SAS Plus och uppskattningsvis var minst 90% forummedlemar.
Det var alltså en milage run special, när SAS delade ut Guldkort till alla som hade 2 ggr 4 timmar att avvara.

Jag var med på den turen... Tack BC och SAS för det! :)
Vad jag minns så var flygvärdinnan väldigt förvånad över att hitta en full vagn med mousserande under returen då de dels inte visste om att den fanns med och hade lastats ombord extra just för oss samt att den inte kom till användning... Dåligt att vi inte fikade tillräckligt på den flighten!

För övrigt (om jag minns rätt) så hade de tre rader med Plus innan alla hade bokat och under veckornas gång så ökade de på med fler Plusrader just för att bokningarna i Plus växte fram tills dess att vi flög iväg. :D

Flög Arlanda - Bromma för cirka 1500 kr så här: Arlanda - Istanbul - Köpenhamn (Turkish award) och sedan Sturup - Visby - Göteborg - Bromma (BRA prova-på kampanj).

Toppen