Hej,
Vi kontaktar dig med anledning av att du under perioden 21/12-29/12 2016 genomfört en eller flera betalningar med ett American Express-kort.
Dessvärre har den partner som vi anlitar som betalningsväxel, DIBS, informerat oss om ett tekniskt fel de haft under den här perioden. Det innebär att ditt kort inte kommer att debiteras förrän den 2/1-2017. Detta gäller inte specifikt för Betalo utan är ett generellt problem hos Dibs.
Det tekniska problemet hos Dibs påverkar inte din betalning, som har nått mottagaren enligt dina angivna betalningsuppgifter och datum. Det enda som påverkas är alltså att ditt kort inte kommer debiteras förrän den 2/1 2017.
Vi förstår att det här är viktigt och har inlett en diskussion med Amex och Dibs kring debiteringsdatumet. Vi kommer fortsätta det arbetet efter nyårshelgen och återkommer till dig så fort vi har mer information.
Har du några ytterligare frågor är du välkommen att kontakta oss per e-post (
info@betalo.se) där vi är tillgängliga under helgen. Annars finns vi tillgängliga via telefon 08-6629600 från kl 10 på måndag.
Med vänlig hälsning,
Stefan Salomonsson, VD