Agö
Medlem
Här finns info. Om det funkar vet jag inte.Hur är det med Uber och bilbarnstolar?
Car Seats For Uber Riders in New York City
Här finns info. Om det funkar vet jag inte.Hur är det med Uber och bilbarnstolar?
Vi har en uppbläsbar
Jag hade tagit taxi/Uber, men det är ju inte heller direkt gratis. Vill man komma billigt undan är det tåg som gäller och med det kommer du hela vägen in till Manhattan med ett byte om jag mins rätt.
Kollade i uber appen och en uberXL står til rundt 65$
Hur mycket kan det pris gå upp, eller kommar där fees på?
Förbokning på Uber är i princip meningslöst. Det är inte en förbokning - det enda är att det görs en automatisk beställning åt dig vid en viss tid. Men det är ingen bil som reserveras i förväg eller något sådant, det är bara för "personlig påminnelse" i princip.Bookade du när ni landade eller hade du preboolat?
Detta var ett intressant koncept som jag inte hört talas om förr, ska kolla upp det, tack!
Gäller AMEXAIRPORT kod mer än en gång?
Blev det 0$ då eller var 57$ efter att de dragit av 65$?UberXL är det som gäller. Kostade mig 57 USD sist i en Chevy Suburban med fyra pers och en hel kärra med väskor.
Använd koden AMEXAIRPORT och betala med Amex så får man 65 USD rabatt. Gäller året ut...