SAS ungdom.Ah, intressant. Hur lyckades @alc med detta då? Ingen lördagsnattsregel på Now Or Never?
Vilka datum hittar du dom på?För er som behöver hitta snabba mileage runs så går det just nu att boka Stockholm-Dublin-Stockholm med vändande flyg i PLUS för 1375. Det ger fina 3750 poäng och man är tillbaka hemma lagom på eftermiddagen!
Får du verkligen det på samma biljett? I Dublin måste du igenom passkontroll så MCT brukar vara längre än vad en vändande SAS-kärra har på marken. Dock kan det gå att åka i trekant eller fyrkant via OSL och/eller CPH.För er som behöver hitta snabba mileage runs så går det just nu att boka Stockholm-Dublin-Stockholm med vändande flyg i PLUS för 1375. Det ger fina 3750 poäng och man är tillbaka hemma lagom på eftermiddagen!
Korrekt. MCT SAS-SAS 90 minuter (rejält tilltaget). Kärran har 40 minuter stopp i Dublin.Får du verkligen det på samma biljett? I Dublin måste du igenom passkontroll så MCT brukar vara längre än vad en vändande SAS-kärra har på marken. Dock kan det gå att åka i trekant eller fyrkant via OSL och/eller CPH.
Glömde trycka "Svara" på mitt inlägg igår - så här kommer det lite sentFår du verkligen det på samma biljett? I Dublin måste du igenom passkontroll så MCT brukar vara längre än vad en vändande SAS-kärra har på marken. Dock kan det gå att åka i trekant eller fyrkant via OSL och/eller CPH.
Kan det vara så att det är Plus Saver du tittar på? Jag hittar ingenting i Plus i närheten av det här priset.Glömde trycka "Svara" på mitt inlägg igår - så här kommer det lite sent
Stämmer mycket väl. Mitt fel!
Men som du skriver så går det att åka i trekant och därav tjäna mer poäng också! Dessvärre så kommer man ju hem lite senare på kvällen då.
Kan det vara så att det är Plus Saver du tittar på? Jag hittar ingenting i Plus i närheten av det här priset.