Senaste nytt

AVIS: (nytt erbjudande augusti 2016) 7000 poäng för 7 dagar (hyr okt-dec)

Jag bokade under denna kampanj för hyra i oktober. Har fått 2x500p (?) på kontot men alls icke 7000p. Någon som lyckats få kampanjpoäng per automatik?
Tips, jag kontaktade dem via vanliga feedback formuläret för några veckor sedan, men helt dödstyst. Igår hittade jag mail adressen till deras uk kontor och skickade dit istället. Har varit i kontakt med dem tidigare och fått bra hjälp.

Tack igen Homer för tips!

Jag är dock supertrött på alla dessa promo med alla hyrbilsfirmor. Alla senaste bokningar de har antingen rört eller strulat på nåt vis så att jag inte fått poängen. Har tröttnat på att jaga missing points...riktigt sur :(

Så där ja. Efter ytterligare en påminnelse och 7 veckor senare fick jag detta idag

Thank you for contacting us.

After investigating your case I can confirm that the missing 6000 miles have been added on 20th of December and it should be reflected within a couple of days.

I hope the provided information will be of help. Thank you for giving me the opportunity to assist you.

Yours sincerely,

Så där ja. Efter ytterligare en påminnelse och 7 veckor senare fick jag detta idag

Thank you for contacting us.

After investigating your case I can confirm that the missing 6000 miles have been added on 20th of December and it should be reflected within a couple of days.

I hope the provided information will be of help. Thank you for giving me the opportunity to assist you.

Yours sincerely,
Vem/vilken adress kontaktade du för reklamation? Jag har inte lyckats hitta någon vettig part att reklamera till. På avis hemsida finns inget kommentarsfält. Och jag har redan fått standardpoäng, dock en kampanjpoäng på 7K.

Last edited:
Vem/vilken adress kontaktade du för relation? Jag har inte lyckats hitta någon vettig part att reklamera till. På avis hemsida finns inget kommentarsfält. Och jag har redan fått standardpoäng, dock en kampanjpoäng på 7K.

Det är bara att följa det tips som upprepats ad infinitum under 4-5 års tid: skriv direkt till retroclaimavdelningen i Ungern
Här är adressen ännu en gång.
customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com

De som gnäller att de inte fått poäng eller att det tar tid har inte följt detta enkla ständigt upprepade tips och har sig själv att skylla.

Last edited:
Det är bara att följa det tips som upprepats ad infinitum under 4-5 års tid: skriv direkt till retroclaimavdelningen i Ungern
Här är adressen ännu en gång.
customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com

De som gnäller att de inte fått poäng eller att det tar tid har inte följt detta enkla ständigt upprepade tips och har sig själv att skylla.
Tack för ett snabbt svar. Det var väldigt vänligt av dig.

Detta enkla ständigt upprepade tips vore väldigt trevligt att se på Avis hemsida också, som bara har ett webformulär som kommunikationskanal. Skall vidarebefordra detta till Avis som ett tips på förbättring.

Btw. Vilken tur för mig att jag inte gnäller.

Toppen