Senaste nytt

SAS Dreams

sk-sthlm

Medlem
Jag har lite svårt att se det stora i SAS dreams - helt klart hade jag uppskattat det så otroligt mycket mer om de först hade kunna fixa basics och få iväg flygen i tid...att ett kvällsplan Stockholm - Tallinn eller omvänt avgår i tid, det är min stora SAS Dream...!

(lite bitter efter att återigen ha landat 2h sent med kvällsplanet till Tallinn...det är samma kärra som körs fram och tillbaka hela dagen, och den ackumulerar alltid förseningar under dagen som i stort sett ALDRIG tas igen)
 

Funcadelic

Medlem
Nu verkar anmälan för SXSW ha öppnat. 70 000-80 000 kr för Plus resp. Business verkar rekorddyrt med tanke på att biljetterna verkar kosta runt 1 000 $. Ser heller ingen möjlighet att delbetala med poäng.

upload_2016-12-20_16-36-5.png


Prisuppgift
upload_2016-12-20_16-38-30.png
 

palmen

Moderator

Funcadelic

Medlem
Borde väl bli billigare att boka det där själv? Eller är det något i paketet som jag missar som man inte lätt kan boka på egen hand?

Håller med. De har ju dock sagt att SAS Dreams ska vara resor man inte kan fixa på egen hand, typ lira hockey med Lunkan. Så antingen är det något som missats i kommunikationen, eller så har de lagt på en ockermarkup och hoppats att ingen märker
 

hg1980

Medlem
Tycker det här är ett grymt bra koncept, hatten av till SAS. Vad är kriterierna för att bli inbjuden? EBG, EBD eller kanske Pandion?
 

hg1980

Medlem
Mycket pengar absolut, men om de träffar rätt så kan det finnas de som betalar.
Skulle aldrig betala 50k för att träffa Rangers, men skulle utan tvekan betala 100k för att gå på Masters i Augusta och träffa typ Tiger. Och jag är EBB just nu ;) Men skall bli ändring på det, Flying Blue Platinum skall bli EBD!
 
Toppen